Бокс-офіс листопаду. Боротьба між “Скажене весілля” та “Перший раз”

Скажене весілля

У кінці кожного місяця аналізують цифри вікендів, прокату актуальних українських фільмів. Листопад став неочікуваним та успішним місяцем для двох стрічок одного жанру, які вперше мали довготриваючий прокат одночасно. Що ж це за фільми, читай далі!

Єдина українська прем’єра листопада – фільм «Дике поле» (він же «Ворошиловград») – зібрав в прокаті в перший вікенд 1 млн 367 тис. грн при 15 тис. глядачів. На другому тижні – вже всього 292 тис. грн і 3,6 тис. глядачів. На третьому тижні прокату «Дике поле» продемонструвало показники, які можна порівняти з цифрами картини «Донбас», – близько 2 млн грн загальних зборів. Можливо, такі невеликі показники були через назву, «Ворошиловград» – слово для іноземця невимовне, і для фестивального прокату її варто було змінити.

Але показово в листопаді зовсім інше. Не вперше в історії українського прокату українське кіно катається два місяці. І навіть не вперше – на такій великій кількості екранів. Але, що точно сталося в перший раз – так це одночасний довгограючий прокат відразу декількох фільмів в одному жанрі.

«Скажене весiлля» і «DZIDZIO Перший раз». Перша стрічка має найкращий результат першого прокатного вікенду серед українських ігрових фільмів – 13,1 млн грн та 149,5 тис. глядачів! Вперше на українське кіно прийшло півмільйона людей, а загалом аудиторія вже склала понад 646 тис. Фільм став абсолютним лідером зборів серед усіх українських стрічок часів незалежності, враховуючи копродукцію. 54 млн грн за результатами сьомого вікенду та 8-е місце в списку найкасовіших фільмів року в Україні – поряд зі світовими релізами «Чорна Пантера», «Дедпул-2» та «Веном»

ДЗІДЗЬО Перший раз

Бокс-офіс двох українських стрічок колосальний, а “Скажене весілля” вже підкорює Австралію! У грудні у нас буде можливість порівняти три романтичні комедії українського виробництва. А поки заплановуємо похід у кіно та робимо ставки.

Crazy Wedding
Постер “Скажене весілля” в Австралії

До речі, ви можете отримати відповідь на найгарячіше питання, як же вдалося “Скаженому весіллю” вийти на такий рівень? Людина, яка провела промо-кампанію цьому фільму та іншим відомим, як “Викрадена принцеса”, “Дике поле” та “Сторожова застава” розповість усі секрети. Більше інформації тут.

Поділитися

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*