Рекордні збори, погані жарти та купа спонсорів: відгук на “Скажене весілля”

скажене весілля

За перший тиждень прокату бокс-офіс комедії “Скажене весілля” склав більше 13 млн гривень. Загальний бюджет картини – 10,8 млн гривень. Окупитися за перші сім днів прокату ще не вдалося жодному українському фільму. Якщо ви пропустили, що таке “комедія року”, то вся інформація є тут і тут. А тим часом журналістка нашої редакції теж побувала на прем’єрі і глибоко переконана: кількість ще не означає якість!

  “Реклами спонсорів більше, ніж смішних жартів”, – перша моя думка після закінчення перегляду. “Скажене весілля” – ніяка не “найкраща комедія року”.

Коротко про хороше. Вінник, Потап і MONATIK – це те, що я запам’ятала. Епізоди з ними були дійсно смішними. Актори також грали досить непогано, особливо сподобався Джиммі Воха-Воха. Він просто класнючий і харизматичний. Переживала за нього весь фільм, хоча й було зрозуміло, чим все закінчиться.

скажене весілля актори
Джиммі Воха-Воха та Поліна Василина

Тепер про іншу сторону медалі. Я розумію, що спонсори – це гроші. Але рекламу треба ж вміти робити! Rozetka, Ощадбанк  та Нова Пошта – хедлайнери цієї вечірки. Так нахабно тикати нами у вічі ще треба постаратися. Такого не було навіть у стрічках з набагато більшими бюджетами.

Смішних жартів я майже не чула. Там же була Загорецька з “Ліги сміху”, ну чому їх не попросили накидати декілька приколів, які зайдуть молоді? Я не зрозуміла. Сюжет відверто провисав та був дуже передбачуваним. Ну не тягнула та нещасна одна сюжетна лінія інтриги взагалі. Локацій було замало. Дивитися, як герой сидить/ходить/говорить під яблунею – це звісно весело, але ж не кожні 20 хвилин екранного часу. І остання деталь. Я думала, вже ніхто з операторів не бігає довкола акторів так, що у глядача паморочиться голова. Я помилялася.

скажене весілля режисер
Бекстейдж фільму

Ще рік тому я б сказала: “Чудово! Для українського кіно досить непогано”. Зараз я так не скажу. Тільки за цей місяць я побувала на трьох  українських фільмах, і до кінця осені їх вийде ще не мало. З кожним разом їхня якість вражає. Той же “Герой мого часу” на три голови вище “Скаженого весілля”. І смішніше. Але, чесно кажучи, я геть не здивувалася величезним зборам “комедії року”, бо на моєму сеансі вільного місця просто не було.Такого повного залу я не бачила ніколи. Як на мене, у цього фільму є всі шанси стати найкасовішим за 2018 рік, а можливо й за всю історію українського кіно. Бо реклама – це велика сила, і тут вона професійна, потужна та великобюджетна. Це дуже сумно, бо українське кіно не таке. Воно набагато краще. Але багато хто з глядачів про це навіть не здогадується.

Примітка. Це особиста думка авторки як глядачки. Це ні в якому разі не рецензія або професійна критика.

Поділитися

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*